wtorek, 8 kwietnia 2014

Haha...unexpected!


Hejka! :D

Musiałam tutaj się przyczołgać, bo dzisiejszy dzień chyba powinien znaleźć tu swój opis ^^

Otóż wstałam sobie o 7:00. Tak o siódmej, w PONIEDZIAŁEK, gdy ja mam normalnie zajęcia na 13:15 ._. Ale musiałam, gdyż miałam do przeczytania sporo na metodykę. Uwinęłam się praktycznie z pierwszym fragmentem, skończyłam przed japońskim. Na japońskich zostałam nazwana przez B. prymuską bo się co chwilę odzywałam XDD Czasem trzeba~ Po japońskim przez instytutem czekała na mnie Alex! :D Tak, i pojechałyśmy razem do jej mieszkanka. I było milusio. Piłam Luhanową herbatkę XDD I jak nigdy nie przepadałam za truflami, tak od dziś je lubię *^* Generalnie oglądałyśmy MVki, była fangirl'e na koreańskich aktorów. Poza tym oglądałyśmy teledyski BTSów i uświadamiałam Alex, kto jest kim w zespole XDD *hi* za twój dobry wybór Alex, Suga jest fajny, owszem XDD I chyba właśnie zyskałam nowego biasa ;; Kangjun z C-Clown! :D I co ciekawe...jest głównym wokalem! O_O

A wiecie, że ja mam słabość do raperów XD (Suga, RapMon, J-Hope, Yongguk, GD, Zico itp itd XD) Aha...nie no i jeszcze T.K mi przypadł do gustu, a on już....jest raperem XDDD Więc czas wolny spędziłam bardzo miło, bedę wpadać częściej haha xd
Zwiedziłam autobusem spory kawał Nowej Huty krakowskiej i powiem Wam tak, że ja chciałabym tam mieszkać Taka dość ładna okolica! Pomyślę nad tym XD Musiałabym wtedy całe swoje oszczędności przeznaczać na mieszkanie....lol. Porozmawiajmy za rok xd'
Spokojnie zdążyłam na zajęcia z metodyki, które były ciekawe i dość zabawne.
Ale przed zajęciami doznałam zaskoczenia, gdyż kto do mnie napisał? Koreańczyk >.> Z pytaniem, czy jestem dalej zainteresowana pójściem na ta piątkową k-popową imprezę. LOL. BO ON JĄ ORGANIZUJE... Czemu ja tak przeczuwałam? .___. Nie mam pojęcia, czy pisał tylko do mnie, czy do każdego kto był na liście "niezdecydowany", ale kij z tym. Odpisałam z grzeczności i tak idę, razem z Alex XDD
Jutro spotkanie odnośnie dni otwartych, w czwartek kolokwium z buddyzmu i jakiś przejazd na rolkach w Krakowie, na który nie wiem czy pójdę, gdyż w piątek mam kartkówkę z kanji, a narobiłam sobie już zaległości ._. No a piąteczek wieczór w Kraku znów na imprezie. Uh~ 

Wczoraj wyszło najnowsze MV Bangtanów do piosenki "Just one day". Nie wiem czy powinnam coś pisać, bo mi słów brakuje ._. Spróbuję. Taka mega przyjemna piosenka, którą od razu po teaserze polubiłam. a ten niespodziewany teledysk naprawdę im się udał! Fajnie się go ogląda, i patrzy na całkiem inną odsłonę chłopaków z Bangtan. Wszyscy mnie zaczarowali. Zaskoczeniem był part V, który w oryginale rapuje RapMon ;o Mój aniołek Yoongi i drugi aniołek Kookie. Nie narzekajcie, że go za dużo było D: To jest nasze golden maknae, był idealny ;; Noona docenia Ciastka bardzo <333 RapMonie taki uroczy jak nigdy <3 J-Hope i ten kapelutek ;3 I V, który wiecznie mnie zabija swoim głosem ;;; *FEELSY FEELSY FEELSY* I to by było na tyle. Zero obiektywnej opinii. Wybaczcie ._.


I na tym zakończę. Miałam ogarniać buddyzm, a jednak już sobie odpuszczę. Postanowiłam sypiać po 7 h i kłaść się o północy. Muszę jakiś tryb sobie ustalić, bo męczy mnie chodzenie spać późną nocą czasami i wstawanie późno.

Do napisania za kilka dni! :D
Dobranoc ♥

Followers